OBIEKT MONITOROWANY.

Administrator danych osobowych:
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICUS Clinic” Sp. z o.o. z siedzibą w Ciechanowie.

Monitoring prowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Okres przechowywania danych osobowych wynosi maksymalnie 3 miesiące.

Zasięg monitoringu
Monitoring wizyjny obejmuje w szczególności korytarze, pomieszczenia rejestracji, a także wejścia na teren obiektu.

Szczegółowe Informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych można uzyskać na recepcji biura.

Adres korespondencji:
ul. Spółdzielcza 2, 06-400 Ciechanów

 

 

 

 

 

.

OBWIESZCZENIE O STOSOWANIU MONITORINGU AUDIO ROZMÓW TELEFONICZNYCH ORAZ MONITORINGU WIZYJNEGO.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICUS Clinic” Sp. z o.o. z siedzibą w Ciechanowie obwieszcza, co następuje:

§1

Monitoring audio rozmów telefonicznych

  1. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICUS Clinic” Sp. z o.o. z siedzibą w Ciechanowie stosuje monitoring rozmów telefonicznych w celu zapewnienia organizacji pracy umożliwiającej pełne wykorzystanie czasu oraz właściwego użytkowania udostępnionych narzędzi, dochodzenia jak i obrony roszczeń, zapewnienia bezpieczeństwa, w tym oceny jakości pracy.
  2. Monitoring audio rozmów telefonicznych obejmuje swoim zakresem wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące wykonywane przy użyciu telefonów o numerach: 23 672 32 59, 23 673 22 32, 23 673 22 33, 23 673 22 34.
  3. W celu prowadzenia monitoringu audio rozmów telefonicznych, upoważniony pracownik może weryfikować treść wybranych nagrań rozmów.

§2

Monitoring wizyjny

  1. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICUS Clinic” Sp. z o.o. z siedzibą w Ciechanowie stosuje monitoring wizyjny dla celów zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz ochrony mienia organizacji.
  2. Monitoring wizyjny obejmuje swoim zakresem w szczególności korytarze, pomieszczenia rejestracji, wejścia na teren obiektu, a także pomieszczenie sekretariatu.
  3. W celu prowadzenia monitoringu wizyjnego, upoważniony pracownik może weryfikować wybrane nagrania z kamer monitoringu.

§3

Okres przechowywania nagrań

  1. Nagrania audio rozmów telefonicznych oraz nagrania monitoringu wizyjnego będą przechowywane maksymalnie przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia nagrania, chyba że nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub powzięta zostanie wiadomość, że może ono stanowić dowód w postępowaniu. W takiej sytuacji termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania – po upływie tych okresów nagrania zawierające dane osobowe zostają usunięte.

§4

  1. Niniejsze obwieszczenie zostaje ogłoszone w sposób przyjęty w MEDICUS Clinic, w szczególności poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej oraz przesłanie osobom zainteresowanym korespondencji mailowej.